fredag 27 februari 2009

Bio, skoter, fest medmera…

Redan fredag, vad hände egentligen?? Det var ju alldeles nyss måndag…jaja, whatever kanske ska skriva Äntligen Fredag, Jihooo!!!

Helgen ser ut som följer, eller planerna för helgen i alla fall:

  • Mari kommer in till stan direkt efter jobbet i eftermiddag, då ska det shoppas lite, ätas gott och sen gå på bio. Det var evigheter sen vi hade en ‘sånhärstund’ bara vi två. Vi ska se “Män som hatar kvinnor”. Ser myyycket fram emot en myskväll med fina Mari!
  • Imorrn (lördag) är det tänkt att jag ska åka skoter, Hackås-Gräftåvallen-Arådalen-Glen-Hosjöbottnan-Höglekadalen(lunch)-Spjätten-Ytterocke, en solo-tur på kanske 15-20 mil. Lämnar skotern i Ytterocke för service och uppgradering av programvara. Får förhoppningsvis hämtning av kärestan så att jag tar mig hem till Hackås. Klockan 18:30 på kvällen ska vi vara hela, rena och lukta lite gott för då ska vi nämligen på bjudningsbal på föreningshuset, P&V följer oxså med, det ska bli kul som fan!
  • På söndag hoppas jag på att Mari får ihop allt och kan följa med kusinen från stan och systeryster till Sundsvall, hon behöver verkligen få komma iväg lite och ha lite skoj/trevligt utan mig och Elias. Jag och Elias ska den dagen åka till Sölvbacken för att inspektera J´s husbygge.

Jaha, det var helgens planer det…får väl se om allt går i lås. Återkommer på söndag eller nått med rapport.

Peace out,
R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar