tisdag 10 februari 2009

FF

Japp, nu ere FF här i huset. Mari sover över hos kusin H i stora staden eftersom hon har körlektion klockan skittidigt imorgon.
Elias har lagt sig och jag sitter vid datorn och funderar på detta med blogg...har jag nått att skriva? Well, kollar lite på mina vänners bloggar, har de nått att skriva? Jaha, näehe...det är en salig blandning av djupa tankar på nattgammal is och lössläppt dravel. Äh, jag kör mitt eget race och skriver det som faller mig in, när andan faller på. De som vill får läsa och begrunda, ni andra kan låta bli! Kanske är det som är meningen med blogg, vad vet jag?

Nu känner jag saknaden av min kära Mari komma över mig, det känns på nått sätt skönt att sakna...det är så galet, för tammetusan så saknar jag henne varje sekund vi inte är tillsammans! *älska*

Nu ska jag kolla film, ingen aning om vad det blir men jag kommer förmodligen att somna strax innan jag vet om det ens var sevärd...så ere!

Detta inlägg skrevs med: "Travis - The Cage" i bakgrunden.

Gnatt,
Robert

2 kommentarer:

  1. Nu testar vi att kommentera igen..
    Tjo.. jag verkar bli den första som gört i Pinnbens blogg..
    Pinnben minsann!
    Rekomendation till film: The Wrestler
    Rekomendation till film när Mari oxå vill se: Changeling..
    Nu ska jag till doktorn o kolla upp min twar..

    SvaraRadera
  2. Du ska få höra historien om pinnbenen någon dag...det är Maris påfund.
    Tack för filmrekomendationerna...den ena har jag, den andra väntar jag på. Båda ska ses.

    Hur gick det med twaren?

    SvaraRadera